- از چه طریقی می توانم سفارشم را ثبت کنم؟
- چطور از اصالت محصول مطمئن شوم؟
- برای پرداخت آنلاین چطور به سایت کالای خونه اعتماد کنم؟
- آیا می توانم هزینه محصول را پس از تحویل پرداخت کنم؟
- ارسال فوری چه شرایط و امکاناتی دارد؟
- آیا فاکتور رسمی هم صادر میکنید؟
- آیا می توانم کالا را پیش خرید کنم؟
- چگونه می توانم پیش فاکتور دریافت کنم؟
- چگونه میتوانم سفارشم را پیگیری کنم؟
- اگر سفارش شما در وضعیت در انتظار پرداخت باشد تا حداکثر یک ساعت فرصت دارید با پرداخت آنلاین مبلغ سفارش، آن را نهایی کنید، در غیر این صورت سفارش شما به صورت خودکار لغو میشود.
- اگر سفارش شما وضعیت در حال بررسی را نشان میدهد، میتوانید با بخش پشتیبانی جهت ثبت نهایی سفارش تماس بگیرید.
- اگر سفارش شما در وضعیت ارسال شده بود، در بازهی تحویلی که انتخاب کرده اید، برای شما ارسال می گردد.
- اگر سفارش شما در وضعیت تحویل به شرکت حمل و نقل بود میتوانید از طریق پیامک تیپاکس یا باربری و کد رهگیری که برای شما ارسال شده در سامانه مربوطه، از وضعیت سفارش خود، مطلع شوید.
- هزینه و زمان ارسال محصولات به چه صورتی محاسبه و تعیین می گردد؟
- آیا می توانم به صورت اقساطی خرید کنم؟
- آیا امکان خرید کالا با کالا کارت بانک مهر وجود دارد؟
- اگر از خریدم منصرف شوم برای کنسل کردن آن و عودت وجه چه اقدامی باید انجام دهم؟
- آیا محصولات موجود در کالای خونه شامل گارانتی می باشند؟ چگونه می توان گارانتی محصولات را فعال کرد؟
- ارسال سفارشات از چه طریقی انجام می گردد؟
- آیا قیمت و موجودی های سایت بروز می باشد؟
- آیا می توانم شخصا سفارشم را تحویل بگیرم؟ بله. شما می توانید هنگام ثبت سفارش گزینه تحویل حضوری را انتخاب نموده و با هماهنگی واحد پشتیبانی کالای خونه سفارش خود را از انبار (جنوب تهران) در بازه زمانی مقرر شده، تحویل بگیرید.لازم به ذکر است با توجه به حجم کاری انبار، ممکن است زمان انتظار در انبار تا 30 دقیقه باشد.
- آیا می توانم به صورت حضوری خرید کنم و یا قبل از سفارش محصول آن را از نزدیک ببینم؟
- اگر محصول یا کارتن آن دچار مشکل بود چه اقدامی انجام دهم؟
- آیا میتوانم از یک کالا بیش از یک عدد به سبد خریدم اضافه کنم؟
- آیا با خرید بیش از یک محصول می توانم تخفیف بگیرم؟