بله، ما تمام سعی خود را انجام می دهیم تا وضعیت قیمت و موجودی سایت به روز باشد. اما گاهی به علت نوسانات شدید قیمت، ممکن است قیمت درج شده در سایت به روز نباشد، بنابراین برای اطمینان از صحت قیمت درج شده در سایت کافی است از طریق ارتباط آنلاین با ما تماس بگیرید.
خیر، به دلیل ماهیت کاری فروشگاه امکان خرید حضوری تحت هیچ شرایطی وجود ندارد.
خیر، به دلیل آنکه محل دفتر شرکت و انبار آن متفاوت هستند، امکان دریافت کالا درب شرکت وجود ندارد.
پاسخ: بله، افرادی که هر دلیلی دسترسی به اینترنت نداشته یا ثبت سفارش بصورت اینترنتی برای آنها سخت می باشد، می توانند بصورت تلفنی سفارش خود را ثبت نمیاند اما به منظور تسریع فرایند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش توصیه می گردد مشتریان محترم ‏سفارشات خود را بصورت اینترنتی شخصاً ثبت نمایند.

 

شما هنگام پرداخت اینترنتی، از سایت کالای‌خونه وارد درگاه بانک مورد نظر شده و از طریق درگاه و وب سایت آن بانک، وجه خود را پرداخت می نماید. لازم به توضیح است که درگاه های بانکی نیز با توجه به آنکه از پروتکل امن https استفاده می کنند، جایی برای نگرانی ندارند. در ضمن برای احتیاط بیشتر شما می توانید در هنگام ورود اطلاعات کارت بانکی خود از صفحه کلید مجازی استفاده کنید.

بله، برای کنسل کردن خرید می‌توانید با بخش پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

لازم به ذکر است در صورتی که کالا برای شما ارسال شده باشد، هزینه‌ی ارسال از مبلغ پرداختی کسر و مابقی مبلغ به حساب شما واریز می‌گردد. کسب اطلاعات بیشتر

جواب یا پرسش خود را پیدا نکردید؟

همین حالا با ما تماس بگیرید.

 

T