سبد خرید
0

سبد خرید شما خالی است.

حساب کاربری

حداقل 8 کاراکتر

پرسش‌های متداول

آیا قیمت‌ محصولات به روز است؟

بله، ما تمام سعی خود را انجام می دهیم تا وضعیت قیمت و موجودی سایت به روز باشد. اما گاهی به علت نوسانات شدید قیمت، ممکن است قیمت درج شده در سایت به روز نباشد، بنابراین برای اطمینان از صحت قیمت درج شده در سایت کافی است از طریق ارتباط آنلاین با ما تماس بگیرید.

آیا امکان خرید حضوری وجود دارد؟

خیر، به دلیل ماهیت کاری فروشگاه امکان خرید حضوری تحت هیچ شرایطی وجود ندارد.

آیا می توانم کالا را درب شرکت تحویل بگیرم؟

خیر، به دلیل آنکه محل دفتر شرکت و انبار آن متفاوت هستند، امکان دریافت کالا درب شرکت وجود ندارد.

می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

بله، افرادی که هر دلیلی دسترسی به اینترنت نداشته یا ثبت سفارش بصورت اینترنتی برای آنها سخت می باشد، می توانند بصورت تلفنی سفارش خود را ثبت نمیاند اما به منظور تسریع فرایند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش توصیه می گردد مشتریان محترم ‏سفارشات خود را بصورت اینترنتی شخصاً ثبت نمایند.

آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در سایت کالای‌خونه امن است؟

شما هنگام پرداخت اینترنتی، از سایت کالای‌خونه وارد درگاه بانک مورد نظر شده و از طریق درگاه و وب سایت آن بانک، وجه خود را پرداخت می نماید. لازم به توضیح است که درگاه های بانکی نیز با توجه به آنکه از پروتکل امن https استفاده می کنند، جایی برای نگرانی ندارند. در ضمن برای احتیاط بیشتر شما می توانید در هنگام ورود اطلاعات کارت بانکی خود از صفحه کلید مجازی استفاده کنید.

اگر از خرید خود منصرف شدم امکان کنسل کردن خرید وجود دارد؟

بله، برای کنسل کردن خرید می‌توانید با بخش پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. لازم به ذکر است در صورتی که کالا برای شما ارسال شده باشد، هزینه‌ی ارسال از مبلغ پرداختی کسر و مابقی مبلغ به حساب شما واریز می‌گردد. کسب اطلاعات بیشتر
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول