راهنمای خرید بهترین‌ تلویزیون‌های برند ایکس ویژن

زمانی که تصمیم به خرید تلویزیون می‌گیریم، ممکن است با حجم زیادی از اطلاعات روبرو شویم؛ چرا که با توجه به تنوع برندها و ویژگی‌های مختلفی که در تلویزیون‌ها وجود دارد، ما با انتخاب‌های زیادی مواجه هستیم که ممکن است تصمیم گیری را برایمان با مشکل روبرو کند. برندهای ایرانی موفقی از جمله ایکس ویژن، اسنوا ، دوو، تی سی ال و جی پلاس در حوزه تولید تلویزیون‌ فعالیت می‌کنند. ما امروز تصمیم گرفتیم بهترین تلویزیون‌های ایکس ویژن را به شما معرفی کنیم. برند ایکس ویژن با سابقه 15 ساله و با جلب اعتماد مشتریان خود به علت خدمات پس از فروش، گارانتی و تنوع محصولات تقاضا زیادی را برای محصولات خود به وجود آورده است. همچنین سیل عظیم تماس‌های دریافتی با بخش پشتیبانی کالای خونه در خصوص تلویزیون‌های ایکس ویژن، ما را بر آن داشت که راهنمای خرید تلویزیون‌های ایکس ویژن را برای مصرف کنندگان آماده کنیم. اما اگر قبل از خرید تلویزیون بدانیم که اولویت ما برای داشتن یک تلویزیون چه چیزهایی است قطعا در هنگام خرید می‌توانیم انتخاب راحت‌تری داشته باشیم. از جمله مواردی که در خرید تلویزیون خوب باید حتما در نظر بگیریم، علاوه بر قیمت، مواردی نظیر اندازه، کیفیت تصویر، هوشمند یا معمولی بودن تلویزیون و … هستند. ما در راهنمای خرید تلویزیون، قصد ‌داریم همه چیز را درباره تلویزیون‌های ایکس ویژن به شما بگوییم.

از این رو مولفه‌های مورد توجه در این نقد و بررسی، کیفیت تصویر دستگاه، سیستم صوتی و قابلیت‌های جانبی می‌باشند. اکثر مدل‌های تلویزیون هوشمند ایکس ویژن، دارای کیفیت تصویر. همچنین وجود فناوری‌های HDR و پنل LED باعث ایجاد طیف رنگی گسترده در تلویزیون‌ها شده ‌است که نمایش تصاویر شفاف و طبیعی در آن نیز رضایت مشتری از تلویزیون ایکس ویژن را به دنبال داشته ‌است.

در ادامه مطالب به بررسی تلویزیون‌های ایکس ویژن در تمام بازه‌های قیمتی برای هر کاربر با هر فضایی و بودجه‌ای می‌پردازیم تا بتوانیم انتخاب‌های زیادی را پیش روی کاربران قرار دهیم.

عناوین اصلی مطالب

بهترین تلویزیون 32 اینچ ایکس ویژن تا 6 میلیون تومان

بهترین تلویزیون 43 اینچ ایکس ویژن تا 10 میلیون تومان

بهترین تلویزیون 50 و 55 اینچ ایکس ویژن،13 تا 19 میلیون تومان

بهترین تلویزیون 65 اینچ ایکس ویژن تا 29 میلیون تومان

تعداد زیاد تلویزیون‌های ایکس ویژن شاید از جهاتی مزیت محسوب شود، اما از طرف دیگر پیدا کردن گزینه‌ی مناسب بین مدل‌های ایکس ویژن امری بسیار مشکل‌است! چراکه ایکس ویژن سری و مدل‌ و قابلیت‌های متعددی دارد که فهمیدن تفاوت هریک کاری بس دشوار است، کالای خونه شما را در انتخاب محصول مناسب راهنمایی می‌کند.

بهترین تلویزیون 32 اینچ ایکس ویژن تا 6 میلیون تومان

تلویزیون‌های 32 اینچ با وجود ابعاد کوچک‌شان، مشتریان خاص خود را دارند. این تلویزیون‌ برای اتاق‌های کوچک، محل‌کار یا دوربین‌های مداربسته مناسب‌ترین انتخاب است و به همین دلیل تقاضا برای این تلویزیون‌ها وجود و عرضه مدل‌های جدید آن همچنان ادامه دارد و نمودار خرید آنها در سال های اخیر رو به افزایش بوده‌است. به همین دلیل شرکت‌های تولید‌کننده تلویزیون از جمله ایکس ویژن سعی در ارتقای کیفیت آن دارند. برای مثال ایکس‌ویژن در ساخت مدل 32XT770 توانسته‌ درگاه‌های ارتباطی LAN و کامپوننت و امکاناتی از جمله قابلیت Time Shift را در مقایسه با مدل قبلی 32XT580 اضافه‌کند. اگر شما به یک تلویزیون 32 اینچ نیاز دارید، باید در نظر داشته‌باشید در هر زمان فقط یک مدل 32 اینچ روی خط تولید برندهای ایرانی قرار دارد. از آنجا که معمولاً یک مدل در بازار موجود است، به معرفی آخرین مدل یعنی 32XT770 می‌پردازیم.

این محصول مجهز به پنل LED با وضوح تصویرHD ، دارای سیستم صوتی Dolby Digital، گیرنده دیجیتال، دارای قابلیت جدول زمان بندی برنامه‌ها (EPG)، مجهز به ماشین زمان  (Time Shift)و دارای یک ریموت كنترل معمولی می‌باشد. به دلیل مزیت قیمتی این محصول؛ به کاربرانی توصیه می‌شود فارق از قابلیت، به قیمت اهمیت می‌دهند.

بهترین تلویزیون 43 اینچ ایکس ویژن تا 10 میلیون تومان

تلویزیون هوشمند 43 اینچ 43XT755 سری 7 ایکس ویژن یکی از پرفروش‌ترین تلویزیون‌های برند ایکس ویژن است که توانسته با کیفیتی خوب، وضوح Full HD و قیمتی مناسب، تبدیل به یک تلویزیون ایده‌آل شود. این محصول به دلیل وجود قابلیت‌های مهم و کاربردی توانسته‌ در جلب رضایت کاربران به موفقیت‌های زیادی دست‌یابد. اندازه 43 اینچ آن نیز یکی از دلایلی است که موجب‌می‌شود این تلویزیون برای بسیاری از محیط‌ها و فضای مورد نظر شما مناسب‌باشد. در ادامه به بررسی ویژگی‌های مهم و کاربردی تلویزیون43XT755  می پردازیم.

با پنلِ IPS این محصول دیگر نیازی نیست حتما رو به روی تلویزیون بنشینید، زیرا در هر زاویه‌ای که برای تماشا انتخاب می‌‌کنید، نمایشگر از همان زاویه و نما تصویر را با بهترین کیفیت ارائه ‌می‌دهد. فاصله ایده‌آل ببینده در این تلویزیون از صفحه نمایش با توجه به ابعاد 43 اینچ آن برابر 3 متر است. اتصال بی‌سیم از طریقWifi Direct  و Wifi Screen Mirror، قابلیتی که اجازه می‌دهد محتوای تصویری و ویدئویی را از روی تلفن هوشمند خود بر روی نمایشگر با کیفیت تلویزیون ایکس ویژن نمایش دهید. اندروید 9 این محصول در مقایسه با محصول دیگر سری 7 یعنی 43XT745 که از اندروید 7 بهره‌می‌برد، بالاتر‌بوده و همچنین سیستم صوتیPure Sound  نکته قابل توجه این تلویزیون می‌باشد؛ زیرا اگر بخواهیم کل کد مدل‌های تلویزیون سری‌های 6 و 5 را از لحاظ کیفیت صدا با این مدل مقایسه کنیم، هم از نظر قدرت صوتی و هم از نظر کیفیت صدا (Pure Sound) عملکرد فوق‌العاده‌ای را از خود دارد. قدرت صدا نیز در این تلویزیون 10 وات بوده و این درحالی است که قدرت صدا در سری 6 ایکس ویژن، 8 وات می‌باشد. در آخر اگر به دنبال تلویزیون 43 اینچ با قیمت زیر 10 میلیون هستنید، پیشنهاد ما به شما43XT755  می‌باشد، این مدل به علت برخورداری از سیستم صوتی و ورژن اندروید بالاتر از برتری معناداری برخوردار بوده و اگر قیمت این تلویزیون برای شما زیاد است، می توانید مدل 43XT745 را در اولیت خرید خود قرار دهید زیرا تفاوت معناداری با مدل پیشنهاد شده ندارد و صرفا از قیمت بهتری برخوردار‌است.

بهترین تلویزیون 50 و 55 اینچ ایکس ویژن،13 تا 19 میلیون تومان

تلویزیون‌ سری 8 ایکس ویژن، پرچمداری با اقتدار به همراه بالاترین مشخصات فنی در بازار ایران محسوب می‌شود که در دسترس کاربران قرار گرفته است. در بازه‌ی قیمتی ذکر‌ شده می‌توان به سراغ سری 8 ایکس ویژن مانند 50xtu865، 50xtu845، 50xtu835 و 55xtu865، 55xtu845،  55xtu835 رفت که از سیستم صوتی Pure Sound  و توان بلندگو 12 واتی بهره می‌برند. این تلویزیون‌های هوشمند ایكس ویژن از سیستم عامل اندروید 11 بهره‌می‌برند که می‌توان با استفاده از آن قابلیت‌های موبایلی را با این تلویزیون‌ها به‌راحتی اجرا‌کرد. وضوح تصویر Ultra HD 4K، حافظه 16 گیگابایت و قابلیتWIFI Screen Mirror ، مجهز به پنل LED با درجه كیفی +A و تكنولوژی HDR10 طراحی‌های بسیار زیبا و باریك دارای تیونر دیجیتال داخلی DVB-T2 همچنین دارای ریموت كنترل‌ هوشمند باعث‌شده‌اند، این مدل‌ها پیشنهاد ویژه‌ای برای مصرف کنندگان باشد. علاوه بر ویژگی‌های ذکر شده، تلویزیون‌های سری 8 با استفاده از یک تکنولوژی دیگر، خاص می‌شوند.

تکنولوژی MEMC منحصرا در سری 8 تلویزیون های ایکس ویژن اضافه شده است. تکنولوژی MEMC تصاویر سریع، روان‌تر و بدون لگ (Lag) را به نمایش می گذارد. این فناوری برای دیدن فیلم‌‌ها و مسابقات ورزشی و همچنین بازی‌های کامپیوتری مناسب است و نسل جدیدی از کیفیت را در تلویزیون‌های سری 8 ایکس ویژن در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در پایان اگر به دنبال تلویزیون 50 یا 55 اینچ با محدوده قیمتی 13 تا 19 میلیون هستنید، پیشنهاد ما به شما؛ کل تلویزیون‌های سری 8 می‌باشد، این مدل ها از نظر مشخصات هیچ تفاوتی ندارند. فقط از نظر کدگذاری قطعات که در زمان‌های مختلف تولید شده، اسم مدل تغییر داشته و اگر قیمت هر کدام از این مدل تلویزیون‌ها برای شما زیاد است، می‌توانید از مدل‌های جایگزین و ارزان‌تر موجود در بازار استفاده کنید و آن را در اولیت خرید خود قرار دهید، زیرا تفاوتی بین مدل‌های پیشنهاد شده وجود ‌‌ندارد و صرفا قیمت هر کدام از مدل‌های یاد شده با توجه به میزان موجودی بازار تعیین می‌شود.

بهترین تلویزیون 65 اینچ ایکس ویژن تا 29 میلیون تومان

جذابیت ظاهری تلویزیون های سری 8 ایکس ویژن به همراه کیفیت در تصویر، رنگ و صدا، ترکیبی بی‌نظیر برای داشتن یک تلویزیون هم سطح با استاندارهای جهانی است. طراحی باریک و مدرن تلویزیون‌های ایکس ویژن در کنار قابلیت‌های حرفه‌ای آن، زیبایی محیط مورد نظر کاربران را تکمیل می‌کند.

تلویزیون هوشمند 65xtu835 ایكس ویژن از محصولات سری 8 ایكس ویژن است. این محصول با وضوح تصویر Ultra HD 4K  و تكنولوژی HDR تصویری با کیفیت فوق العاده را به نمایش می گذارد. این تلویزیون مجهز به سیستم عامل ورژن 10 اندروید است و دارای دو ریموت كنترل، یک ریموت کنترل معمولی و یك ریموت كنترل هوشمند که كار با آن را بسیار راحت و لذت بخش می‌كند.

مجهز به پنل LED با درجه كیفی+A ، مجهز به تكنولوژی MEMC برای پخش روان تصاویر سریع، دارای سیستم صوتی قدرتمند PureSound، قابلیت پخش صدای دالبی، 16 گیگابایت حافظه داخلی، دارای قابلیت WIFI Direct و WIFI Screen Mirror است.

ویژگی ذکر شده برای تمامی کد مدل تلویزیون‌های 65 اینچ سری 8 یکسان است اما عاملی که تلویزیون 65xtu865 خاص‌تر از دیگر مدل‌های 65xtu845 و 65xtu835 می‌کند، وجود پنل IPS در این مدل می‌باشد که این امکان را ایجاد می‌کند تا تصاویر نمایش داده شده از زاویه‌های گوناگون نیز با همان کیفیت، نسبت به زاویه مستقیم قابل مشاهده باشد و انعکاس نور به صفحه نمایشگر در وضوح تصویر تاثیر منفی نگذارد. علاوه بر آن، وجود پنل IPS به دلیل مقاومت بیشتری که در مقابل ضربه و لمس دارد، بر اثر ضربه به نمایشگر کیفیت تصویر را تغییر نمی‌دهد.

سخن پایانی

در این مقاله سعی کالای خونه بر آن بود که تلویزیون‌های ایکس ویژن را از لحاظ نوع نمایشگر، فناوری، کیفیت تصویر و قیمت با یک دیگر مقایسه نماییم. چنانچه هنوز در خرید تلویزیون در بین چهار سری برند ایکس‌ویژن مردد هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم پیشنهادات این مقاله را خود مورد تحقیق قرار دهید تا بتوانید تلویزیون ایده آل خود را خریداری نمایید. همچنین هرگونه نکته، انتقاد و پیشنهادی را نسبت به هر یک از محصولات پیشنهاد شده دارید از شما خواهشمندیم که دیدگاه خود را در قسمت نظرات مربوط به محصول مربوطه ارسال نمایید.

 

علیرضا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.